FANDOM

Szandi
Sandra Olivia „Szandi” Csovi
a sorozat szereplője, Spongyabob és Patrik barátja. Eredeti hangja Carolyn Lawrence, magyar hangja Kisfalvi Krisztina. Először a Meghívás teára című epizódban jelent meg.

KaraktereSzerkesztés

Szandi egy mókus, pontosabban egy Keleti szürkemókus.A tengerfenék talán legokosabb és egyben legerősebb lakója.Szandi nem tengerfenéki, Texasból jött, és gyakran vágyik vissza oda. Imádja: karatézni,Spongyabobbal játszani,bármi ami tudomány, kalandok, kirándulni,mogyorós kaják,szörf,Texas, oxigént, Texas-i ételeket, magát Spongyabobot, barackot a fejre, paradiót és egyéb magos ételeket.

ÖltözködéseSzerkesztés

Szandi ha a levegővel teli otthonán kivűl van, akkor különleges levegővel teli ruháját viseli, nehogy megfulladjon.Ez a ruha nagyon hasonlít egy űrruhához. Ha viszont az otthonában van, akkor lila bikinit visel.

OtthonaSzerkesztés

Szandi egy levegővel teli házban lakik, amit csak nagy nehezen sikerült a tengerfenéken megcsinálnia.Az otthonában van fa, virágok, kerti asztal, madárfürdető és persze Szandi fája.A házba egy biztonsági kapun lehet bejutni ami addig nem nyílik ki, amíg le nem engedi a vizet.

MunkájaSzerkesztés

Szandi találmányokat készít.Munkáltatója 3 majom, akik gyakran jönnek ellenőrizni Szandi munkáját. Ha bármi hibát találnak Szandi munkájában, el kell hagynia a tengerfeneket.Egyszer dolgozott a Rozsdás Rákollóban is.

BarátaiSzerkesztés

Szandi egyik legjobb barátja a naiv kis szivacs,Spongyabob, akivel jókat karatézik. Barátja még Patrik is, bár Patrik ostobasága miatt gyakran keverednek vitába egymással. Emelett barátkozik még Languszta Larry-vel, mivel egy erőcsoportba tartoznak. t ide.