FANDOM

      ImagesCA4BXJV0 Ez a lap még befejezetlen. A lapnak szüksége van megfelelő szerkesztőkre, hogy kitoltsék ezt a lapot a megfelelő tartalommal. Figyelem: csak olyan magyar szerkesztőknek szabad szerkesztenie, amelyek sokat nézik/foglalkoznak a Spongyabobbal.
SpongeBob SquarePants Logo 2008

A SpongyaBob Kockanadrág (eredeti címén SpongeBob SquarePants) amerikai televíziós rajzfilmsorozat, amely a Nickelodeon tévécsatorna egyik legnépszerűbb műsora, és Emmy-díjra jelölték. Készítője Stephen Hillenburg, aki korábban tengerbiológus volt. A sorozatot a United Plankton Pictures Inc. készítette. A sorozat a Csendes-óceán egyik lagúnájában, Bikinifenéken játszódik. Első részét 1999. május 1-jén vetítették a Nickelodeon Kid's Choice Award után. Július 17-én kezdték el a sorozat folyamatos vetítését a "Buborékfújás/Az elszakadt nadrág" epizódokkal. Magyarországon a Nickelodeon valamint a VIVA TV vetítette, utóbbi 2010. április 5-től rendszeresen. 2012. szeptember 3-ától az RTL Klub is sugározta, hétköznap reggelente a Jó reggelt, skacok!-ban. Korábban a TV2 is adta a TV2 Matinéban.