FANDOM

0a529641f14e3ae96dcdf871bc0af26e
Rák Harold Jenő
avagy Rák uram (eredeti neve: Captain Eugene Harold "Armor Abs" Krabs, Mr. Krabs, gyakran hívják a magyarban eredeti nevén, Eugene-nek) a sorozat szereplője. Angol hangja Clancy Brown, magyar hangja Uri István. Akárcsak a legtöbb szereplő, ő is az Alkalmazott kerestetik című epizódban jelent meg először.

KaraktereSzerkesztés

Rák uram egy rák, pontosabban egy Óriás japán rák. Alkalmazottai gyakran hívják Kapitány úrnak, nem véletlenül, hiszen régen a haditengerészetnél dolgozott mint szakács. Mérhetetlenül kapzsi, egy centért is megemeli az öklét. A pénzen kívül semmit nem szeret, kivéve persze puff asszonyt és a lányát, Perl-t.

ÖltözködéseSzerkesztés

Rák uram általában kék ruhát hord és barna nadrágot. Ezt gyakran este sem veszi le.

OtthonaSzerkesztés

Rák uram otthona egy óriási rozsdás vasmacska, ami egy emeletes. Felül Pearl lakik, ami nem túl jó, mert néha így leszakad a plafon. Rák uram egy hintaágyban alszik egy külön kis szobában. Továbbá van még egy garázsa is.

MunkájaSzerkesztés

Rák uram és a Rozsdás Rákolló története hosszúkás. Réges-régen még barátok voltak Planktonnal, és készítettek egy saját kifőzdét. Ám a hamburgerük iszonyatosan rossz volt, és a receptjét eltépték, majd külön utakra mentek. Ám Plankton távozáskor becsapta az ajtót, és az így valamit hozzákevert a hamburgerhez, és így létrejött a Herkentyűburger, és legyőzte Plankton hamburgerét. Később Rák uram felvásárolt egy öregek otthonát, és átalakította a Rozsdás Rákollóvá.

BarátaiSzerkesztés

Rák uramnak régen Plankton a barátja volt, ám a rossz hamburgeren összevesztek, és azóta ellenségeskednek. Plankton folyamatosan próbálja megszerezni a Herkentyűburger titkos receptjét, de mindhiába. Rák uramnak nincsen túl sok barátja, legtöbbet régről ismeri.