FANDOM

Fenéktakarítás
Reef Blower
Eredeti cím Reef Blower
Évad 1. évad
Epizódszám 1b
Eredeti bemutató 1999. május 1.
BDE értékelés #24
SpongeBash értékelés #6
Író Stephen Hillenburg
Derek Drymon
Tim Hill
Rendező Derek Drymon
Storyboard rendező Stephen Hillenburg
Animáció Alan Smart
Kreatív rendező Derek Drymon
Előző rész Alkalmazott kerestetik
Következő rész Meghívás teára

A Fenéktakarítás (angolul Reef Blower) a sorozat első évadjának az 1b epizódja, melyet az amerikai Nickelodeon csatorna mutatott be 1999. május 1-jén. Magyarországon is a Nickelodeon mutatta be. Ez az epizód rövidebb, mint a többi, ráadásul ebben az epizódban nem szerepelnek a szinkronhangok.

Cselekménye Szerkesztés

Tunyacsáp éppen gyönyörködne a háza körüli rendre, amikor meglát egy kagylót.Mivel ez csúnyítja a kertjét, elrúgja Spongyabobhoz.Az ablakon kijövő Spongyabob meglátja a kagylót, és minden áron el akarja tüntetni.Elő is hozza a levélszívóját, ami azonban nem elszívja, hanem elfújja a kagylót, és néhány homokszem is, pontosan az éppen evéshez készülő Tunyacsápra.Később elfújja a homokot Tunyacsápról, Tunyacsáp ételéről, és Tunyacsáp szeméről is, ám így a homok újra Spongyabob lakásához kerül.Spongyabob ezúttal felszívja a homokot, de a gép kidobja azt egy pár alkatrésszel együtt.Spongyabob visszarakja a homokot és az alkatrészeket, de a gép nem akar indulni.Ekkor Spongyabob az indító zsinórt húzza jó sokáig, majd amikor visszarepül az indító zsinórral együtt, a gép a vizet is felszívja.Ezt Tunyacsép fuldokolva veszi észre, ám a gép hamarosan felrobban és mindenhol homokbuckákat hagy - kivéve Spongyabob házát.Spongyabob boldogan megy be a lakásába, miközben Tunyacsáp szomorúan hever egy homokbuckában, orrán az egészet okozott kagylóval.