FANDOM

Patrik
Csillag Patrik (Patric Star) Spongyabob legjobb barátja. Eredeti hangja Bill Fagerbakke; magyar hangja Bognár Tamás.Először a legelső epizódban, az Alkalmazott kerestetikben jelent meg.

KaraktereSzerkesztés

Patrik egy tengericsillag. Patrik iszonyatosan buta, nehezen ért meg dolgokat, és legalább annyira naiv, mint Spongyabob. Gyakran szokott nyáladzani, többnyire álmában vagy akkor, amikor valamit nem ért meg. Akárcsak Spongyabob, imád buborékot fújni, medúzákra vadászni, Szandival játszani és Erőberő és Kobakát nézni.

ÖltözködéseSzerkesztés

Patrik általában csak egy zöld nadrágot hord, rajta lila virágokkal. Alváskor gyakran kék és fehér csíkos pizsamát hord.

OtthonaSzerkesztés

Patrik egy sziklában lakik Tunyacsáp háza mellett. A sziklában általában csak egy zöld fotel, egy sárga lámpa és egy TV van, amikre a gyakran plafonon alvó Patrik ráesik. Néha még van egy ágy is, egy éjjeliszekrény, no meg pár kép. Van olyan, amikor a ház tele van homokból készült bútorokkal.

MunkájaSzerkesztés

Patrik igazából egész nap csak otthon heverészik. Van amikor felveszik a Rozsdás Rákollóba, de mindig valamilyen ok miatt kirúgják. A Szakácsjátékok című részben dolgozott Planktonnak a Veszélyes Vödörben, hogy legyőzze Spongyabobot a Szakácsjátékokon, de nem válik be.

BarátaiSzerkesztés

Patrik legeslegjobb barátja Spongyabob Kockanadrág, akivel rengeteg közös hobbijuk van. Emelett Szandi is a barátja, de gyakran kerülnek összetűzésbe. Ő is a barátjának tartja Tintás Tunyacsápot, de néha megérzi, hogy igazából Tunyacsáp gyűlöli őket; ám erről Spongyabob mindig lebeszéli.