FANDOM

Buborékfújás
BubblestandTitleCard
Eredeti cím Bubblestand
Évad 1. évad
Epizódszám 2a
Eredeti bemutató 1999. július 17.
BDE értékelés #80
SpongeBash értékelés
Író Ennio Torresan

Erik Wiese
Stephen Hillenburg
Derek Drymon
Tim Hill
Rendező n/a
Storyboard rendező Erik Wiese
Animáció Tom Yasumi
Kreatív rendező Derek Drymon
Előző rész Meghívás teára
Következő rész Az elszakadt nadrág

A Buborékfújás (angolul Bubblestand) a sorozat első évadjának 2a epizódja, melyet az amerikai Nickelodeon csatorna mutatott be 1999. július 17-én. Magyarországon is a Nickelodeon mutatta be.

Cselekmény Szerkesztés

Spongyabob egy szép meleg napon elkezd valamit építeni, de Tunyacsápnak ez túl zajos, ezért óvatosan és halkan folytatja, majd mikor Tunyacsáp elkezd a klarinétján játszani, utána megint gyorsan és hangosan csinálja. Tunyacsáp már menne szólni neki, de akkorra Spongyabob már elkészült a standjával, ahol 25 centért buborékot lehet fújni. Spongyabob felajánlja Tunyacsápnak, hogy 25 centért fújjon egy buborékot, de Tunya ezt butaságnak tartja, és visszamegy gyakorolni. Közben a standot észreveszi Patrik és kölcsönkér Spongyabobtól 25 centet, de nem sikerül buborékot fújni. Ekkor újabb kölcsönvett 25 centért Spongyabob megmutatja a buborékfújás technikáját, amiben többek között kettőt kell ugrani és jobb lábra érkezni, csinálni kell néhány testkörzést, háromig kell számolni stb. Ezután Spongyabob különféle buborékdolgokat fúj: kacsákat, akik kidurranáskor hápognak; hernyót; kidurranáskor kürt hangot adó hajót; és egy kidurranáskor trombitáló elefántot, ami pont Tunyacsáp házában durran ki. Tunyacsáp egyből kirohan Spongyabobékhoz, részben mivel nem érti hogy hogyan csinálták ezt, mire Spongyabob megmutatja neki a technikát, majd fúj egy lepkét, ami Tunya fején durran ki. Ám ezt Tunyacsáp butaságnak tartja, és e miatt Spongyabob és Patrik bemennek Spongyabob házába. Közben Tunyacsáp mégis buborékot akar fújni, de erre Spongyáék máris ott teremnek, hogy kérjenek érte 25 centet. Tunya először meggondolja magát, de mikor Spongyabob kezdőknek órát ajánl, mégis kifizeti a buborékfújást, ám alig sikerült. Tunyacsáp ezért újra és újra megpróbálja, de egyik sem sikerül. Spongyabob és Patrik próbálják rábeszélni a technika használatára, és végül ezzel annyira felidegesítik Tunyacsápot, hogy dühében megcsinálja a technikát, és fúj egy óriásbuborékot. Tunya nagyon büszke lesz a buborékjára, és e miatt nem meri beismerni, hogy a technika segített neki; szerinte ez a génjeiben van. Miután bemegy elkezd klarinéton játszani, amit ezúttal jól csinál, mivel Spongyáék kint éljenzik. Közben viszont Tunyacsáp óriásbuborékja felkapja Tunyacsáp házát és magasba viszi. Spongyáék próbálnak szólni Tunyacsápnak, de az a buborék kidurranása előtt pár másodperccel veszi észre. A durranás után Spongyáék bemennek a saját házukba, Tunya háza pedig visszatér a helyére, és vele együtt Tunyacsáp régi klarinétjátéka is.